петак, 9. октобар 2015.

Izjava zbog koje je Adem Ljajić oduševio celu Srbiju

Ljajić: Više mi znači asistencija za Kokija!


"Dobri smo, imamo dobre igrače, samo da se to skupi u jednu celinu", bile su reči 
heroja pobede Srbije nad Albanijom Adema Ljajića.
Ljajić: Više mi znači asistencija za Kokija!Foto: AP Photo/ Hektor Pustina
Često osporavani Adem Ljajić u mesec dana zaslužio je da se uz njegovo ime posle utakmica protiv Jermenije i Albanije dva puta prišije "najbolji meč u reprezentaciji".
Bilo ga je svuda po terenu, i malo je falilo da njegov učinak na ovoj utakmici glasi: 2 gola i 1 asistencija, ali mu je sudija Ricoli "oduzeo" taj jedan. Ne žali, jer je reprezentacija pobedila.
"Dao sam gol, ali je Bambi napravio faul nad golmanom. Ja nisam lepo ni video tu situaciju, mislio sam da je gol...", izjavio je Adem Ljajić novinarima koje je zanimalo odakle snaga za sprint u 95. minutu.
A iznenadio je odgovorom, i možda zbog ovoga natera mnoge navijače da promene mišljenje koje imaju o njemu.
"To je bio samo šlag na tortu, ali ja sam više srećan zbog asistencije Kokiju (Aleksandru Kolarovu), više volim da namestim, nego da ga dam", skroman je Ljajić.
Njegovo viđenje utakmice?
"Bili smo bolji tokom cele utakmice, igrali smo našu igru, držali smo loptu, oni su se branili – možda nismo stvorili dosta šansi, ali gol je visio u vazduhu i na kraju smo dali taj gol i taj drugi, važno da smo igrali dobro i da smo pobedili".
Vladala je neviđena euforija pre utakmice...
"Znali smo da će biti ovako, da će biti veliki pritisak i na nama i na njima, ušli smo maksimalno koncentrisani i pobedili. Znali smo da smo bolja ekipa od njih, i ako igramo kao što igramo danas, ako svako od nas pruži maksimum – možemo da se nosimo sa svakom ekipom. Dobri smo, imamo dobre igrače, samo da se to skupi u jednu celinu", kazao je Ljajić.
Bilo je nemilih scena u sredu u Tirani, a da li se sada plaši puta do aerodroma?
"Ne, stvarno se ne plašim“.


(Portalomanija / Izvor:Mondo) 
 /Portalomanija se izvinjava zbog ovolikog broja iskakajućih oglasa/reklama. Žao nam je zbog toga , ali to nam je jedini izvor zarade./)


Нема коментара:

Постави коментар